Hvordan kan vi hjælpe?

FAQ

Vi får mange henvendelser, hvoraf de fleste spørgsmål er gengangere. For at gøre det nemt for dig, har vi lavet en liste med vores oftest stillede spørgsmål. Forhåbentligt finder du, det svar du søger. Hvis det ikke er tilfældet, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig.

Du kan kontakte os på:
Telefon: +45 6611 1704
E-mail: info@heinzendorff.dk

Vores åbningstider: mandag - fredag: 08:30 - 16:00. Bemærk, at vores kundeserviceafdeling er lukket på alle danske helligdage.

BESTILLING

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse efter at have sendt min ordre igennem.

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, efter din ordre er sendt igennem, råder vi dig til at tjekke dit spamfilter, også kaldet ”Uønsket mail”. Hvis du ikke finder ordrebekræftelsen der, så kontakt vores kundeservice direkte på info@heinzendorff.dk via e-mail eller igennem vores kontaktformularen. Du kan også ringe på +45 6611 1704, så tjekker vi om din ordre er gået rigtig igennem til os.

Jeg har ved bestilling oplyst forkert mail, telefonnummer eller leveringsadresse.

Kontakt vores kundeservice direkte på info@heinzendorff.dk via e-mail eller igennem vores kontaktformularen, du kan også ringe på +45 6611 1704. Vi vil forsøge at ændre informationen. Bemærk, at det ikke er muligt at foretage ændringer på forsendelser, som allerede er afsendt fra vores lager.

Jeg ønsker at annullere min ordre.

Ønsker du at annullere din ordre, så kontakt vores kundeservice direkte på info@heinzendorff.dk via e-mail eller igennem vores kontaktformularen, du kan også ringe på +45 6611 1704. Vi annullerer som udgangspunkt altid din ordre, dog er det ikke muligt at annullere en ordre, som allerede er afsendt fra vores lager.

Til hvilke lande sender vi pakker?

Vi sender i dag udelukkende forsendelser til Danmark, Tyskland, Holland og Belgien, men håber på inden længe at kunne udvide til alle lande indenfor EU.

Kan jeg købe jeres produkter i fysiske butikker?

Ja, det kan du. For nærmere info om hvilke fysiske butikker der forhandler vores varer, henviser vi til vores "Find forhandler". Tryk på "Find forhandler" i bunden af siden.

Kan jeg købe et gavekort?

Vi tilbyder ikke gavekort på nuværende tidspunkt.

Hvilke betalingsmidler godtager I?

Vi accepterer MasterCard, Visa/Visa elektron, Paypal og Apple Pay.

OMBYTNING

Hvordan ombytter jeg et smykke?

Vi ombytter desværre ikke vores produkter. Returner i stedet den vare til os, som du har modtaget, så refunderer vi pengene så du kan lave en ny bestilling.

Hvor længe kan jeg ombytte en vare?

Vi ombytter desværre ikke vores produkter. Returner i stedet den vare til os, som du har modtaget, så refunderer vi pengene så du kan lave en ny bestilling.

Kan jeg bytte i en fysisk butik?

Det er ikke muligt at bytte i en fysisk butik.

RETURNERING

Jeg har fået en forkert vare. Hvad gør jeg?

Kontakt kundeservice, som vil hjælpe med en returlabel og den rigtige vare.

Jeg har fortrudt mit køb. Hvad gør jeg?

Kontakt kundeservise, som vil sende en returlabel samt returformular. Informér om enten et ordre- eller fakturanummer.

Hvordan får jeg mine penge retur for en returneret vare?

Pengene bliver sat ind på samme kort, som er anvendt ved købet. Beløbet vil være synligt på kontoen 1-4 hverdage efter at have modtaget en kreditnota på mail.

Jeg har ikke modtaget refundering af varer, jeg har returneret. Hvordan forholder jeg mig?

Er der gået 4 hverdage efter modtagelsen af kreditnotaen, kontakt kundeservice, som vil hjælpe.

I hvor lang tid kan jeg returnere en vare?

Du har 14 dages fortrydelsesret fra du har modtaget din ordre.

Kan jeg aflevere min returpakke hos jer personligt?

Det er ikke muligt at aflevere en returpakke personligt hos os.

Hvor lang tid kan julegaver sendes retur?

Julegaver byttes t.o.m. d. 15. januar. Dette gælder fra d. 1. november i det igangværende år.

REKLAMATION

Hvor lang tids reklamationsret har jeg?

Du har 2 års reklamationsret på dit køb. Reklamationsretten dækker fabrikations- eller materialefejl eller en forkert oplysning af varen. Derimod er almindelig slitage eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel.

Kan jeg få et tilgodebevis?

Nej, det er ikke muligt at få et tilgodebevis. Pengene vil blive tilbagebetalt på samme kort som er anvendt ved købet.

Kan jeg bytte varen hos en af jeres forhandlere?

Nej, det er ikke muligt at bytte varen hos en af vores forhandlere.

Kan jeg sende en reklamation til jer, hvis jeg har købt et af jeres produkter hos en forhandler?

Nej, her skal du gå til den forhandler varen er købt hos.

Min vare er i stykker, hvad gør jeg?

Kontakt kundeservise, informer enten et ordre- eller fakturanummer. Send meget gerne et billede af det defekte smykke med i mailen.

PRODUKTER

Hvad er produkterne lavet af?

Produkterne er lavet i ægte sterlingsølv 925. Produkterne er enten med rhodineret, forgyldt eller rosaforgyldt overflade. Du finder også produkter i 8 eller 14 karat guld. Læs mere om materialerne her.

Hvordan plejer og vedligeholder jeg mine smykker?

Se under smykkepleje her.