FAQ
Vi modtager mange forespørgsler, hvoraf de fleste gentager de samme spørgsmål. For at gøre det nemt for dig har vi lavet en liste over vores oftest stillede spørgsmål. Forhåbentlig finder du det svar, du leder efter. Hvis det ikke er tilfældet, kan du altid kontakte vores kundeservice. Vi er altid klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os på:
Telefon: +49 761 15 18 50
E-mail: info@heinzendorff.de
Vores åbningstider: mandag til fredag, 08:30 til 16:00. Bemærk venligst, at vores kundeserviceafdeling er lukket på alle danske helligdage.
BESTILLING
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, efter jeg har afgivet min bestilling.
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, efter du har afgivet din bestilling, anbefaler vi, at du tjekker din spam-mappe, også kendt som "Uønsket post". Hvis du ikke finder ordrebekræftelsen der, bedes du kontakte vores kundeservice direkte via e-mail på info@heinzendorff.de eller gennem vores kontaktformular. Du kan også ringe til os på nummeret +49 0761 15 18 50, så vi kan kontrollere, om din bestilling er korrekt registreret hos os.
Ved bestillingen har jeg angivet en forkert e-mailadresse, telefonnummer eller leveringsadresse.
Kontakt venligst vores kundeservice direkte via e-mail på info@heinzendorff.de eller gennem vores kontaktformular. Du kan også ringe til os på nummeret +49 0761 15 18 50. Vi vil forsøge at ændre oplysningerne. Bemærk venligst, at det ikke er muligt at foretage ændringer på leverancer, der allerede er afsendt fra vores lager.
Jeg vil gerne annullere min bestilling.
Ønsker du at annullere din bestilling, bedes du kontakte vores kundeservice direkte via e-mail på info@heinzendorff.de eller gennem vores kontaktformular. Du kan også ringe til os på nummeret +49 0761 15 18 50. Vi annullerer som regel din bestilling, men det er ikke muligt at annullere en ordre, der allerede er afsendt fra vores lager.
Hvilke lande sender vi pakker til?
Vi sender i øjeblikket kun pakker til Danmark, Tyskland, Holland og Belgien. Vi håber dog at kunne udvide til andre lande inden for EU i den nærmeste fremtid.
Kan jeg købe jeres produkter i fysiske butikker?
Ja, det er muligt. For yderligere oplysninger om, hvilke fysiske butikker vores produkter er tilgængelige i, henviser vi til vores butikslokator. Klik på "Storefinder" på forsiden.
Kan jeg købe et gavekort?
Ja, du kan købe et gavekort. For at gøre dette, søg efter gavekort i søgelinjen. Der kan du vælge beløbet og købe gavekortet, som sendes til dig via e-mail.
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer MasterCard, Visa/Visa Electron, PayPal og Apple Pay.
OMBYTNING
Hvordan bytter jeg et smykke?
Vi ombytter desværre ikke vores produkter. I stedet kan du returnere det modtagne produkt til os, og vi vil refundere beløbet, så du kan afgive en ny bestilling.
Hvor lang tid har jeg til at ombytte en vare?
Vi ombytter desværre ikke vores produkter. I stedet kan du returnere det modtagne produkt til os, og vi vil refundere beløbet, så du kan afgive en ny bestilling.
Kan jeg ombytte i en fysisk butik?
Det er ikke muligt at ombytte i en fysisk butik.
RETURNERING
Hvis du har modtaget en forkert vare, hvad kan du gøre?
Kontakt venligst vores kundeservice, som vil hjælpe dig med at fremskaffe en returlabel og sende dig den korrekte vare.
Jeg har fortrudt mit køb. Hvad skal jeg gøre?
Kontakt venligst vores kundeservice, som vil sende dig en returlabel og en returformular. Oplys venligst enten dit bestillings- eller fakturanummer.
Hvordan får jeg en tilbagebetaling for en returneret vare?
Pengene bliver refunderet til det samme kort, der blev brugt ved købet. Beløbet vil være synligt på kontoen inden for 1-4 hverdage, efter du har modtaget en kreditnota via e-mail.
Jeg har ikke modtaget en tilbagebetaling for de returnerede varer. Hvad skal jeg gøre?
Er der gået 4 hverdage siden modtagelsen af kreditnotaen, og har du stadig ikke modtaget en tilbagebetaling, bedes du kontakte vores kundeservice, som vil hjælpe dig videre.
Hvor lang tid har jeg til at returnere en vare?
Du har en fortrydelsesret på 14 dage fra modtagelsen af din bestilling.
Kan jeg personligt aflevere min returpakke hos jer?
Det er desværre ikke muligt at aflevere din returpakke personligt hos os.
Hvor lang tid kan julegaver returneres?
Julegaver kan ombyttes indtil den 15. januar. Dette gælder for køb foretaget fra den 1. november i det indeværende år.
REKLAMATION
Hvor lang tid har jeg reklamationsret?
Du har 2 års reklamationsret på dit køb. Reklamationsretten dækker produktions- eller materialefejl samt forkerte oplysninger om produktet. Almindelig slitage eller skader, som du selv har forårsaget, betragtes dog ikke som fejl.
Kan jeg få et gavekort?
Nej, det er ikke muligt at få et gavekort. Pengene bliver refunderet til det samme kort, der blev brugt ved købet.
Kan jeg ombytte varen hos en af vores forhandlere?
Nej, det er ikke muligt at ombytte varen hos en af vores forhandlere.
Kan jeg sende jer en reklamation, hvis jeg har købt et af jeres produkter hos en forhandler?
Nej, i dette tilfælde skal du kontakte den forhandler, hvor du har købt produktet.
Min vare er gået i stykker, hvad skal jeg gøre?
Kontakt venligst kundeservice og oplys enten dit bestillings- eller fakturanummer. Du må også gerne sende et billede af det defekte smykke via e-mail.
PRODUKT
Hvad er produkterne lavet af?
Produkterne er lavet af Sterling sølv 925. De er belagt med rhodium, forgyldt eller roséforgyldt. Du kan finde flere oplysninger om materialerne her.